Goa promenader!

I lördags drog jag till gymmet. Sjukt taggad och redo att pumpa sönder mina ben och min rumpa.
Men nej. Värmde upp med 15 min indoorwalking i högt tempo sedan gjorde jag mina squats.
Jätte bra men sedan tog det stopp. Tvingade mig att köra insida lår och ännu lite mer rumpa men sedan gav jag upp. Vad är vitsen med att träna när man gör allt halvdant ?

Jag åkte hem, men behöll träningskläderna på och gick ut och gick en promenad.
Vädret var helt underbart. Var ute i 1,5 timma och gick 1 mil.
Idag var jag ute och gick samma runda på 1 mil, trots att vädret inte var lika bra.

Det fick mig att tänka till lite. Gymmet är som att borsta tänderna för mig. 
Det är en vana. Ibland tror jag dock att man måste hitta nya vanor för att kunna hålla sin motivation uppe.
Mer promenader för min del. Även om det inte är jätte tungt så rör man i alla fall på sig.

Känner betydligt mycket mer motivation inför nästa vecka eftersom jag ska köra väldigt speciellt på träningen då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback