Kan inte sova

Ligger klarvaken, vrider och vänder på mig. Har varit uppe och druckit vatten, vänder på täcket för att få den svala sidan och bullar upp kuddarna, men inget verkar hjälpa.
Jag är så trött men svävar mellan flera olika drömmar och verkar aldrig somna på riktigt utan halvsover innan jag vaknar hela tiden.
Jag måste verkligen se till att få lite sömn. I morgon väntar ett benpass efter skolan så jag behöver all energi jag kan få.
Har haft ett par kanon dagar med kost och träning och jag känner mig verkligen på topp. Till helgen måste jag se till att få gjort lite plugg också.
Aja, nu ska jag vända på täcket igen. Hoppas jag somnar, önska mig lycka till.
Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback