Go vecka!

Igår var jag bokstavligen helt slut efter veckan. Inte för att vi har haft mycket plugg utanför att jag har hittat på en massa saker hela veckan. 
 
Elitserien startade ju i torsdags, så jag och Evelina åkte till scandinavium och kollade på Frölunda-Linköping. 
Trots att dem fick stryk med 2-1 så var det ett jäkla tryck i hallen. 
Fick sån jävla adrenalinkick och satt och log hela matchen. Kvällen var verkligen lyckad. 
Evelina sov hos mig sen, vilket inte gjorde saken sämre precis. 
 
Idag har jag spenderat morgonen med lite plugg. Känns ganska skönt att ha röjt undan lite inför veckan. 
Nej, nu kanske jag ska hoppa ur pjamasen och in i duschen. 
Vi hörs, puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback