Run, just run

Trots att jag var på fest igår, och trots att jag vaknade redan klocakn 7 så kändes det galet bra på gymmet idag. 
Jag tog mig i kragen och sprang på löpbandet. Det blev 30 minuter. Körde samma tempo (medel-högt) i 20 minuter, de sista 10 minuterna körde jag intervaller. 1 minuts intervall (högt tempo) och sedan 1 minut ner på samma tempo sedan tidigare För att sedan få upp på intervallen igen. Svetten bara rann. 
Därefter körde jag igenom överkroppen med fokus på ryggen.
 
 
 
Nu väntar en veckans höstlov vilket innebär mer träning! 
Just nu har jag hämtat husets alla kuddar och satt mig tillrätta med datorn i knät. 
Har lite att göra på en hemtenta som skall vara inlämnad idag. Sista rycket sen går jag på lov på riktigt. 
Fitness-quotes_large
285526_144727589003130_119057617_n_large
1494632813533712314erneudjc_large
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback