Mår så jävla bra!

Somnade redan vid 10 igår. Vilket var jätte skönt. Har varit så trött och stressad i slutet av denna veckan. 
Vaknade redan vid halv 9 och hade då fått hela 10 (!) timmars sömn. Minns inte ens när jag sov så länge senast. 
Gjorde mig en super god och nyttig frukost. Gröten gjorde jag på fiberhavregryn, vatten och ägg. Toppade med hallon. Till detta blev det en halv avocado och en kopp kaffe. 
Därefter gick jag ut på en powerwalk. Hade tänk gå en kort vända på 5 km. Men sen ringde Sofia & Elin så jag gick ett varv till med dem. 
Totalt blev det en runda på över 1 mil. Kändes så jäkla skönt! 
Nu sitter jag i soffan och pluggar lite juridik. 
Ska dra in till kungsbacka senare och träna lite tennis. 
Åh, måste börja sova mer och stressa minre. Man mår så mycket bättre då! 

Vi hörs senare! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback