Lyx

Just nu befinner jag mig på Elit hotel i Göteborg. Dagen har bestått av shopping inne i stan, lunch på ett mysigt café och bio. Vi såg skyfall, den nya bondfilmen och den var verkligen hur bra som helst! Rummet vi bor på är helt underbart. Vi har för fan ett vardagsrum! Är nästan lite ledsen för att vi bara ska vara här 1 natt...
I morgon väntar en fet frukost på hotellet och sedan ska vi vidare till Haga badet. Där har dem bland annat en massa roliga träningspass, simbassänger och massa andra "spagrejer" . Klockan 1 har mamma bokat in massage till mig. Fan vad jag längtar till den' :)
Som ni hör känns detta som rena drömmen! Är så jävla glad att jag inte vet vad jag ska ta mig till.
Vi hörs senare. Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback