Paris!

Var med Elina igår och tittade på innebandy i Onsala. Matchen var mellan onsala och Varla.
Blev lite sugen själv på att börja spela innebandy, men jag tror att jag är något för långsam för att gå i det.
Hade inte hunnit med i det snabba spelet. haha!
Varla förlorade tyvär matchen med 7-1. Åkte hem efter det och tittade på Big brother innan jag somnade gött!
Nu har jag och mamma äntligen bokat ett hotel. Vi ska nämligen åka till Paris över Valborg.
Åh, längar som fasen.
Kamera åker såklart med!
Här är hotellet vi ska bo på.
Foto av Best Western Star Champs Elysees, ParisFoto av Best Western Star Champs Elysees, Paris
Foto av Best Western Star Champs Elysees, ParisFoto av Best Western Star Champs Elysees, Paris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback