Plugg på en fredag ?

Just nu sitter jag med en massa läxor framför mig samtigit som Big brother går i bakgrunden.
Kanske inte låter så jätte effektivt men jag har faktiskt fått gjort otroligt mycket.
Jag vet att det är fredag och att jag vanligtvis brukar undvika läxor på fredagar men behövde få gjort lite.
Hade en håltimma på sådär 2-3 timmar idag så jag, Elin, Louise & Evelina gick ner och lunchade på sushi "baren" nedanför skolan. Efter den underbara lunchen åkte vi in till stan och käkade glass i solen!
Åkte sedan tillbaka igen och gick på engelska lektionen.
Ikväll har jag beslutat att agera duktig dotter och ska laga mat till mig och pappa.
Får väl se hur det går, jag brukar inte direkt vara kungen i köket..
Tur att vi bor nära en pizzeria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback