Go kväll & jag är älskar fortfarande vädret!

Hallå kompisar!"
Igår åkte jag, Elin, Mathilda, Nicole, Jeffa & Marcus på en fest kungsbacka.
Hade faktiskt ganska kul, var dock något för mycket folk så du kunde knappt sitta ner.
Men det var bra endå. Jag och Elin åkte hem till mig efteråt och sov här.
Var väl hemma vid 2 tiden (eftersom man ska ställa om klockan vid 2 så var klockan 3 helt plötsligt)
Vi käkade lite innan vi kröp ner under täcket.

Idag vaknade jag och Elin upp hos mig. Vi stekte bacon till frukost och sedan tog vi cykeln hem till Elin.
Vi satt och pluggade i solen. Åkte hem vid 3 tiden och har suttit på balkongen resten av dagen.
Har faktiskt lyckats få lite färg. Gjorde en liten tabbe och solade med strumpor, haha!

5719100976761553954_large

Åh vill resa utomlands!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback