Dagens träning!

Mamma drog med mig ut på en lång promenad. 8 km på 80 minuter och jag har lyckats bränna 370 kalorier.
Okej, kalorierna är väl inte så jätte viktiga men lite intressant att veta endå.

Har tänkt ägna de kommande månaderna fram till sommarlovet med att fokusera på 3 grupper.
Mage, lår & armar. Armarna skall få mer muskler samt fastare mage och lår.
Jag tänker inte lägga upp någon bild på någon as vältränad tjej och säga att jag vill se ut så.
Vi har alla olika kroppar och det finns inte en chans att vi kan se likadan som någon annan.
Drömma kan man alltid och man kan alltid ha en inspiration, men i slutet måste vi ändå titta på vår egna kropp och jobba utifrån det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback