Därför tränar jag!

Känns som om varenda blogg handlar om träning.
"Såhär tränar du bäst" blabla...
"såhär får du snyggaste magen". Blabla....
Jag skriver om och tränar av två anledningar!
Mitt mål är inte att gå ner i vikt.
För om det var själva målet hade jag tagit bort ALLA kalorier och bara ätit fett och proteiner.
Och jag hade absolut inte suttit med en chokladkaka i knät just nu.
Då kanske ni undrar vad jag egentligen vill ha ut med tränigen.
  1. Jag vill få större muskelmassa!
  2. Må bra på insidan. Väna om min hälsa.
  3. Fortsätta ha kul. Detta är trots allt något jag tycker är roligt
Till alla er som ständigt ställer er på vågen och har som mål att gå ner 10 kg. SLUTA med dem målen.
Släng vågen titta på din kropp och lär dig älska dig själv precis som du är.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback