Tjejen börjar bli stor..

wow, här är det verkligen fullt ös medvetslös.
Dagen består av att gör en massa "viktig" saker.
Har precis varit hos tandläkaren och är bara hemma för att slänga i mig något att äta. Sedan blir det in till Kungsbacka igen. Ska möta upp Elina, vi ska dela ut våra Cvn i hopp om jobb.
Där efter ska jag hem, för att beställa körkortstillstånd och ringa tandregleringen. Dessutom blir det träning och plugg ikväll.
Fan vad jag låter vuxen..
Tumblr_ly9beiune61qiaqpmo1_500_large
Minns när man var liten och mamma och pappa fixade ALLT! Behövde inte ens tänka. Det märks att man bara har 1 år kvar tills man blir myndig. Det börjar bli en hel del samtal man ska ringa, fixa och hålla på.
Tur att jag är en planeringstjej som inte kan leva utan att skriva upp ALLT i min kalender.
Tack mamma för att jag fick ärva det!
Nej, nu måste jag sätta fart. Har som sagt en del att stå i.
Vi hörs i kväll.
401151_2960508927193_1095642546_3038316_985548403_n_large

Kommentarer
lisa säger:

Hejhej! vad lämnar ni in CVn till sommarjobb? Har du några tips på hur man kan göra för att tjäna snabba pengar typ? ;) gillar din blogg!

2012-01-26 | 18:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback