Skivstångspass

Hängde med mamma på ett pass skivstång för första gången.
Det var verkligen tugnt. Gillar du att ta tyngder men har dårlig fantasti på vad för övningar du kan göra ska du absolut gå på detta pass.
Jag lyckades dock sträcka ljumsken efter 10 minuter vilket inte var så jävla bra.
Så nästa gång jag kör ett sådan pass ska jag köra lite på löpbandet innan eller spinning för att bli ordentligt varm.
Ska ta lite is mot de för att motverka smärta och vila ett par dagar. Har bokat in mig på ett Zumba på fredag plus att jag har tennis träning på lördag. Hoppas verkligen jag kan gå på det.
Designen är klar, har bara header kvar. Den kommer upp senaste söndag.
I helgen kommer ni också få se före och efter bilder på mitt rum. Har inte viljat visa innan jag bytte garderob, men nu är ju allt klar.
Ha en bra kväll. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback