Ny byrå ?

Idag har jag inte gjort så mycket.
Vaknade vid halv 10 tiden, käkade frukost och åkte sedan iväg till stjärnboden med Mamma & mormor.
Hittade faktiskt ett par jeans som jag verkligen älskar.
Kändes ju inte helt fel när jag vände på prislappen och insåg att det var 50% rea också.
Pappa var rent chockad när jag kom hem med en kasse. Ni känner väl till min kräsenhet vid det här laget ? :D
Imorgon blir det ikea, plugg och matlagning för min del. Hoppas på att hitta en byrå till mitt rum.
Tänker mig något sådant här:
BIRKELAND Byrå med 6 lådor, vit Bredd: 109 cm Djup: 52 cm Låddjup: 44 cm Höjd: 112 cm Max. belastning/låda: 20 kg
Får se vad vi hittar. Hörs i morgon. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback