Började året med folk jag ÄLSKAR

Gott nytt år älskade vänner!
Vaknade för ungefär en halv timma sedan. Kändes skönt att sova ut.
Blev ganska sent i går, tror att jag somnade vid 4 tiden.
Tanken var från början att jag skulle sova hos Elin i natt, men när mina föräldrar kom förbi vid halv 4 tiden och undrade om jag skulle med hem kändes sängen där hemma mer lockande.
Glad att jag tog det beslutet faktiskt. Hade inte orkat åka hem idag.
Var dock så korkad igår att jag glömde mobilen där så jag kommer få ta mig ut i alla fall och hämta den..
Orkar inte.
Kan för övrigt berätta att nyår var hur bra som helst.  Slutade året med folk jag älskar och började året på samma sätt. Det är det nyår handlar om enligt mig.
Nej, ska dra på mig ett par byxor och cykla bort till elin nu. Kan inte vara utan min iphone mycket länge till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback