Yes, hörlurar!

Berättade jag hur mina hörlurar krossades ?
Kanske inte ?
Det var i höstas. Det blåste som fan och var värsta stormen, jag var i halmstad med familjen och skulle kliva ur bilen.
På någon sett tappar jag lurarna vilket jag inte märker med en gång utan först dagen efter.
Börjar leta som fan i hela huset. Till sista ger jag mig ut i stormen som fortfarande håller i sig.
Där ligger dem på marken halv krossade eftersom mamma kört över dem med bilen.
Konstigt nog så funkade dem faktistk.
Men nu ör dem helt trasiga. Har lyckats sätta mig på dem några gånger så nu är dem betydligt mer krossade.
Hör bara ljud på ena örat. haha!
Hittade i alla fall ett par nya på teknikmagasinet.se så antagligen ska jag köpa dem på frölundatorg i morgon.
Kostar 219:- och är sjukt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback