Underbart väder!

Var iväg och gymmade med Sofia i morse.
Gick helt okej, var dock inte så motiverad så jag kände att jag tog ut mig maximalt direkt.
Men ska träna i morgon också så det gör nog inte så mycket.
Har annars kommit på mig själv att jag typ aldrig fotar eller ens använder min kamera.
Men skulle gå ut och kolla posten så jag greppade tag i kameran och tog några små foton.
Önskar att jag hade någon fototalang, hade varit sjukt kul! Men fick i alla fall någon bild.
Nu ska jag göra mig en kopp kaffe. Måste verkligen dra ner på kaffet.
Ni vet att jag drack otroligt mycket te ett tag, har börjat ersätta det med kaffe.
Vilket absolut inte är bra.
Måste dessutom leta fram ett par skridskor. Ska åka skridskor i morgon!
Yey! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback