Samboliv ?

Elin är ute och går med en hund och jag har precis plockat undan frukosten.
Fan vilket bra system va ?
Sambolivet måste ändå vara ganska gött.
Ska sova hos Elin i natt igen, vi ska ha tjejkväll vliket ska bli hur gött som helst.
Men först ska vi hem till Elina och göra lite sushi. Ikväll innan tjejkvällen ska jag också hinna träna med mamma.
Dessutom MÅSTE jag hem och hämta lite mer kläder.
Elin, får jag flytta in hos dig ? Känner mig verkligen hemma!
image description
Så här bra lyckades jag och Elina sist vi gjorde sushi...
åh, nu kom min lilla sambo hem igen. Nu ska vi borsta tänderna!

Kommentarer
Alexandra säger:

Http://alexandramajlov.blogg.se  frågestund, kommentera.

2012-02-13 | 20:05:01
Bloggadress: http://alexandramajlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback