Godmorgon!

Har sovit otroligt bra mellan Malin & Malin i natt i en stor dubbelsäng!
Malin åkte iväg med bussen tidigt i morse medans vi andra sov. Hör inte ens när hon gick.
Just nu har jag flyttat ut i vardagsrummet med täcket och ligger och tittar på lite tv. Har jätte mysigt.
Alla andra sover vidare.
Gårdagen var helt okej. Sushin blev lyckad, träningspasset var hårt och kvällen var helt okej. Vi käkade tacos, spelade med andra ord och sjöng singstar.
Känner mig som en liten inneboende hos Elin, vilket är jätte mysigt. Men i natt ska jag sova hemma.
Även om jag sovit jätte gott varje natt så behöver jag ladda om batterierna. Vad som händer för övrigt idag vet jag faktiskt inte.
Tumblr_lytukhvmkq1qcgacgo1_500_large
Glad alla hjärtans dag frästen. Kan inte påstå att jag brukar fira det något speciellt.
Men det är en fin dag i alla fall.
Vi hörs senare.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback