Dagens tanke!

Insåg en sak när jag stod i duschen idag.
Som många av er säkert redan vet så åker jag tåg till och från skolan. Enkel väg tar det 20 minuter.
Oftast brukar jag faktiskt sitta och bara titta ut genom fönstret.
De flesta tycker att det verkligen är dem västa minuterna på hela dagen.
Men jag njuter faktistk. Det är så sjukt skönt att ha 20 minuter för mig själv på morgonen. Oftast med en go låt i lurarna.
Men, nu till poängen!
Totalt åker jag 40 minuter tåg. Tänk vad mycket jag hade fått gjort om jag istället satt och pluggade dessa 40 minuterna ? Fett värt :D 
I morgon ska jag alltså ta med mig företagsekonomin papprena på tåget!
Fatta vad mycket tid jag sparar!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback