Back again!

Har inte bloggat på ett tag nu.
I helgen var jag och hälsade på min mormor i Halmstad. Åkte upp i fredags och kom hem i söndags.
På lördagen satt vi barnvakt till mina små kusiner.
Åh, vad jag hade saknat dem. Hatar att vi inte bor i samma stad så jag hade kunnat träffa dem mer.
Speciellt lilla Elmer som bara är 7 månader. Åh, älskar barn!
I måndags hade jag utveckligssamtal med min mentor och mina föräldrar. Det gick jätte bra. Bara positivt.
Sedan på kvällen körde jag ett spinningpass. Spinning- puls,intervall.
Helt sjukt vad bra pass det var. Har varit på det innanoch det är verkligen as jobbigt, men mycket givande.
Hon som håller i passet heter Marie och har galet bra musik att man få hur mycket adrenalin som helst!
I tisdags var jag i skolan som vanligt och sedan hemma. Låg på sängen med datorn och gjorde inte ett skit.
Ganska skönt det också!
Idag är det donner onsdag och jag har en hemtenta som ska vara klar på fredag som jag inte har börjat med..
Mindre bra Erica.
Men först ska jag äta upp min frukost och titta lite på big brother.
big-brother-sverige-2012-tv11-play

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback