Svar på fråga!

Jag har övervägt att ha på mig något tight på nyår. Men det handlar ganska mycket om min inställning. 
När jag var mindre var jag ganska fet (haha) och hade aldrig på mig linnen och sånt. 
Det där med att ha på sig något tajt hände liksom aldrig. Även om jag inte alls ser likadan ut i kroppen idag så sitter fortfarande det tänket kvar. 
Som det ser ut nu är jag ägare till 1 tajt klänning och den är vit. Köpte den i somras och den är verkligen snygg. 
Men har endast använd den 1 gång! 
Men en del av mig kopplar ibland på det där tänket om att jag inte kan ha tajta saker på mig, även om jag inners inne vet att det inte är så längre. 
Här är den enda gången som jag har använd en sån klänning. Jag kan titta på bilden och tänka att det inte se så dumt ut, men ibland kommer den där tanken upp i alla fall. 
På nyår vill jag ha på mig något som jag känner mig hemma i till 100%. Jag vill känna mig snygg och bekväm! 
Vi får helt enkelt se hur jag går klädd! ;)

Avundsjuk på min motivation, vad go du är! 
I början hade jag verkligen en sjuklig motivation. Visst sitter den kvar delvis. 
Men nu är träningen en del av mitt liv. Jag har gjort den till en rutin i vardagen. 
Det känns verkligen konstigt om jag inte tränar. Ungefär som när man glömmer att borsta tänderna. 
Tipset är alltså att lägga in den som en rutin för att få det gjort. 
Tränar ungefär 4-5 ggr i veckan just nu och jag mår hur bra som helst! 
(Du kan ju bara tänka hur mycket spring jag har i benen nu när jag är sjuk och inte tränat på flera dagar..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback