om mig

BRUKAR DU…

Titta på dig själv i spegeln:
ja, det klart! 
Gnälla: om det är riktigt synd om mig :)
Skrika: nja, om jag blir riktigt arg. 
Sova: JA, älskar att sova. 
Drömma mardrömmar: går i perioder.. 
Försöka vara annorlunda: Nej, varför skulle jag ?
Klä dig i svart: ja, min garderob är typ 70% svart. 
Hata folk: nej, det tar bara energi. 
Lita på folk: ja, men inte på vem som helst.


NÄR…

Åt du senast:
för 20 minuter sedan
Läste du en bok senast: igår kväll
Var du på konsert senast: , hm, måste varit i sommras. 
Köpte du något senast: Idag.
Kysste du någon senast: någon vecka sedan,
Svor du senast: idag, brukar vara ganska bra på att svära.--
Sjöng du senast: för en liten stund sedan.
Klagade du senast:  nyss?
Är det sommar: nej, men det hade vart gött om det var!


VEM…

Saknar du:
saknar nog inte någon utan mer något.
Rörde dig sist: Elina fick en liten kram
Kysste dig sist: hemlisss.. 
Gjorde dig riktigt glad senast: Evelina
Fick du sms från senast: mamma

263747_235969986419875_159330517417156_1170189_6421496_n_large

HAR DU…

För många vänner: nej, tror inte man kan ha det. 
Tvångstankar: nej, inte just nu i alla fall
Någon annan psykisk sjukdom: inte vad jag känner till ?
Färgat håret: nej, bara tonat.
Brutit några ben: nej.
Några piercings: i öronen, men det kanske inte räknas ?
Egen dator: yes.
Gjort bort dig rejält: vem har inte ?
Bra självförtroende: nja, helt okej. Sämre vissa dagar, men vem har inte det ?
Kysst någon: ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej, faktiskt inte ..
Varit kär: inte riktigt kär
Blivit kär i någon på nätet: nej
Dumpat någon: nej
Blivit dumpad: nej
Velat vara otrogen: haha, nej

 


HUR….


Fördriver du tiden: beror på. Men musik, vänner dator.., mobil såklar.
Mycket pengar har du: I plånkar har jag väl några hundralappar..
Tjänar du pengar: nej, lever på mitt heliga studiebidrag
Ofta diskar du: inte så ofta, har diskmaskin.
Ofta städar du: så sällan jag kan, hatar att städa.
Ofta träffar du din familj: varjedag
Mycket äter du: 3 huvudmål och 2 mellanmål om dagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback