Den perfekta killen.

Svar:
Tack så mycket Kajsa! (:
Jag är inte ett jätte stort fan av ordet perfekt. För jag tror helt seriöst inte att någon kan vara perfekt.
Jag tror inte att något här i livet kan vara perfekt, som man brukar säga, myntet har alltid två sidor.
Men jag förstår vad du menar.
Många gånger tror jag att personligheten kan övervinna utseendet.  Jag tänker inte sitta här och säga att jag enbart går på insidan på alla killar, för det gör ingen. Det är ju faktiskt så att utsidan ger insidan en chans.
Alla granskar utsidan och därefter ger man insidan en chans. Men jag tror att insidan till slut är den som faktiskt betyder något.
Sedan dras alla till olika typer av killar. Men jag kan ju säga vad jag gillar för killar.
Romantic-love-1_large
Mogna killar- Kan dock vara lite charmigt med killar som kan vara lite små barnsliga, men på en lagom nivå.
Killar med humor - Man måste kunna skratta ihop
Killar som ger komplimanger- Hur underbart är det inte att höra att man är vacker ?
Killar som överraskar- Mysigt med killar som överraskar med småsaker, ex frukost på sängen!
Händiga killar- Killar som kan laga galet go mat, och kan fixa det mesta
Spännande killar- Någon som drar iväg en på en massa sjuka grejer helt spontant.
Killar med armmuskler- Killar med snygga armmuskler är alltid ett plus!
♥ Killar som kan spela gitarr/ sjunga- Behöver jag ens förklara detta ?
Romantiska killar- Mys vid solnedgången, romantisk middag, tända ljus, roseblad över sängen...
Tumblr_lw5yapowct1qalqz0o1_400_large

Sluta leta efter den "perfekta" killen. För jag tror att;
548310_354210131282280_100000798879855_864238_812075010_n_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback