Sliten och seeeg!

Hann inte blogga speciellt mycket igår.
Åkte och kolla på en jacka med mamma. Hitta en som jag faktiskt gillade, men i fel färg och stolek.
Ska se ifall vi kan beställa den på nätet eller om den finns i en annan affär..
Efter det stack jag direkt till tennis träningen. Var lite halv seg eftersom jag hade varit på tjejmiddag kvällen innan.
Sedan gick allt i en jävla fart. Skulle vara hos Emma vid 6 tiden och min träning slutade halv 6 (!)
Duschade och fixade mig ganska fort. Lyckades faktiskt vara hos Emma redan vid halv 7.
Där träffade jag alla andra tjejer. Alice,Mikaela,Isolde,Helen,Helena och Emma såklart!
Gick och köpte pizza. Käkade den och sedan även tårta och drack kaffe.
Helenas kille dök upp och senare även några andra killar..
Hade en riktigt lyckad kväll! Tusen tack Emma.
Idag är jag dock dessto tröttare. Hängde med pappa till bokmässan innan. Fick med mig 5 böcker hem.
Helt okej. Nu ska jag käka lite mat, sedan endast ligga i soffan HELA dan!
Bilder sedan tjejmiddagen kommer i nästa inlägg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback