Tack för en lyckad kväll !

Godmorgon Godmorgon!
Sitter just nu och dricker en stor kopp kaffe och äter lite frukost.
Gårdagen var riktigt lyckad.
Åkte hem till malin vid 7 tiden. Där fick vi fördrink medans vi väntade in de andra. Satt och snackade ett tag innan vi käkade middag. Malin och jeffa hade verkligen gjort såå fint!
Fortsatte snacka på efter middagen, sedan gick vi ut en sväng i kvateret för att hämta lite luft.
In igen och käkade effträtt och spelade "true or dare".
Jag åkte hem vid 12 tiden då pappa kom och hämtade mig.
Ska iväg ikväll så jag kände att jag behövde komma i säng för att vara på topp inför ikväll.
Bilder sedna kvällen kommer nog ikväll eller imorgon.
Vi tupperade håret igår. Så när jag kom hem och skulle lägga mig satte jag bara upp allt i en tofs.
Ärligt talat tror jag inte att det ens är någon ide att försöka borsta ut det.
Får vänta till duschen ikväll...  Tänker inte ens släppa ut håret ur tofsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback