Plugg & åter plugg...

Mattenläxan är klar, engelskan lika så. Nu sitter jag här med en handduk runt håret. Ny duschat och fräsch. Funderar på om jag ska börja på mitt svenska arbete eller om jag ska spara det till imorgon.
Mer och göra imorgon eller mindre att göra imorgon ?
Kanske lika bra att starta upp det. Jag hatar att börja på "nya" arbeten. Man vet aldrig i vilken ände man ska börja. Man vet heller inte riktigt hur man ska bena upp arbetet. :(
Kanske ska börjar göra en mall nu så slipper jag göra det imorgon ? :D

Japp så får det bli.
Skulle spelat match idag men det blev inställd. Tråkigt då jag faktiskt var riktigt tagg. Men det blir antagligen match på torsdag (om inte vädret sabbar planen igen..)

Nej, svenska arbete nästa... Åh, jag orkar inte..
Känns iallafall bra att min "lediga" dag är imorgon (studiefridag onsdag). Den behövs.

pusspuss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback