Malin dag.


Började först dagen med en timmas träning på gymmet. Mamma körde något gympa pass. Tycker inte att de brukar vara så roliga så jag åkte med och gymmade istället. :)

Efter det åkte jag hem och duschade, kastade på mig kläderna och gick för att träffa malin på stationen.
Vi åkte in till Ikea. Malin skulle ha lite saker till sitt rum. Själv skulle jag inte ha något så jag var bara shoppingassistent. Vi lunchade även där. Sedan drog vi hem till mig.
Käkade, tittade på roliga klipp på youtube och bara chillade. Hon åkte hem för ett tag sedan.
En anmäll chill dag alltså.



P.s har tänt mitt ljus nu. Det borde du också göra. För USA, för alla anhöriga, för världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback