I need you more than ever.

Har inte bloggat på ett dygn. Har ni överlevt ? :D
Såhär har iallafall mitt senaste dygn sett ut.

Lördag:

  • Vaknade av den där drömmen jag berättade om.
  • Träffade Elin. Vi satt mest och snackade lite. (tack för att du är en sådan bra vän)
  • Packade klart det sista.
  • Åkte och handlade lite ihop med mamma. 
  • Åkte ner till halmstad
  • Hälsade på Morfar,
  • Handlade lite mat till kvällen.
  • Åt, tittade på tv, gapflabbade och somnade sedan sött


Idag har jag inte gjort mer än att jag har vaknat och gått på en långpromenad med mormor och mamma.
Ska plugga lite engelska nu. Käkar lunch här och sedan åker vi hem igen.
Då får ni också normal uppdatering! :D
Men som sagt ska plugga nu.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback