Plugg och åter plugg..

Vet inte riktigt hur många timmar jag faktiskt har pluggat idag.
Endå är jag inte klar ?
Det är egentligen inte så att vi har mycket läxor utan att de få läxor vi har är skit stora inlämningar...
2 hemtentor ska vara klara till v.45 efter lovet. Jag vill verkligen ha lov v.44 alltså måste jag göra klart så mycket som möjligt denna veckan. Sedan övriga läxor på det..
Nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan slå mig ner i soffan och titta på ensam mamma söker.
I morgon ska jag till sjukhuset igen med mitt knä. Denna gången ska jag bli undersökt av både en ortoped och en sjukgymnast. Hoppas att de kan hitta felet och behandla fort.
Är så jävla trött på kryckorna nu..
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback