Listan!

Vad gör du just nu?
Försöker göra klart min juridiktenta

Var tror du att du är/gör om 1 år?
Antagligen kommit hem efter en dag i skolan.

Hur kommer du gå klädd i vinter?
I mina älskade bruna stövlar!
image description

Har du någon dold talang?
En dold talang ? 
Skulle isåfall vara att jag kan powerwalka snabbt och snacka samtidigt. Har man stor käft så har man! :D

Vad gjorde du förra helgen? Och vad skall du göra nästa helg?
Var på nattklubb och käkade middag på El corazon!
image description

Vad har du på dig just nu?
Min one piece, haha!

Bästa skönhetsknep?
Använda mineral puder dagligen. Hyn blir så jäkla mycket bättre!


Vilka är dina dagens planer?
Ska käka middag med min familj, sedan kommer tjejerna hit. Ska även slå en plinga till Jonna! 

Vad äter du helst inte?
Skulle aldrig få för mig att äta typ sniglar..

Nämn 3 sidor du besöker dagligen?
http://weheartit.com/
http://elinasstyle.blogg.se/
http://www.facebook.com/

Har du haft ett förhållande som varat i över ett år?
Nej

Bästa staden/landet du besökt
Har varit i London (England) ett par gånger. Måste säga att jag älskar människorna och gatorna!
Tumblr_ltr1k6pxtj1qek5hyo1_500_large

Vilken kändis får du höra att du liknar?
Ingen ?

Vad är din största rädsla?
Är faktistk inte rädd för speciellt mycket.. Har extrem ormförbi i och för sig. 
Det skulle isåfall vara att vakna med en orm i sängen.

Nämn en sak du aldrig provat på:
Har aldrig rökt.
Tumblr_ldba4jrgde1qawa74o1_500_large


Kommentarer
Andreas säger:

Vad kommer det sig att du aldrig rökt?

2011-10-29 | 11:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback