Ibland kan man bara inte komma på en bra rubrik.

Har haft en riktigt bra dag trots att den började med 70 minuter på en kass teater.
Vi var inne på teater trixer inne i göteborg för att kolla på en teater företällning med klassen.
Den var verkligen kass. Först när vi klev in genom dörren trodde vi faktiskt att vi hamnat på baksidan av någon jäkla gay/strip klubb...
:)
Iallafall, efter den konstiga teatern bestämde Jag, Alexandra & Evelina att vi skulle luncha. Vi drog oss bort mot bio palatset och käkade på wasabi som ligger på samma gata. Riktigt god mat, jag käkade sushi och de andra körde på wook.
Efter det åkte jag hem och pluggade. Pluggade i nästan 4 timmar och efter det käkade jag.
Hann dessutom med en lång promenad med Elina.
Nu ska jag ta och krypa ner i sängen. Försöka komma till ro. Tittade på efterlyst innan. Får alltid en klump i magen efter det, alla underliga försvinnanden, mord, misshandel...
Tänk att det görs ca 100 mord om året i sverige och att 15 av dem förblir ouppklarade..
:(
Ja, ni förstår. Jag måste komma till ro.
;)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback