Ibland blir det inte som man tänkt sig..

Ibland blir vissa dagar som man verkligen inte har tänkt sig.
Den dagen kom idag.
Det började redan i morse när jag lyckades ta ett tåg jag inte ens behövde ta. Brukar alltid (varje dag) ta tåget som går 8.06. Av någon anledning stressade jag sönder för att hinna med 7.51 pendeln. När jag väl står vid pendel inser jag att jag är för tidig.. Aja, det var bara att hoppa på tåget iallafall och åka in tidigare till skolan.
Mina planer för eftermiddagen var att komma hem i tid, plugga, träna , uppdatera min iphone och hinna åka och träna med mamma.
Jag var inte hemma tidigt eftersom vi har städvecka på donner (våran klass ansvarar för att ställa upp stolar efter skolan o.s.v). Alltså missade jag de tåget som gick 15.17, och självklart 15.32 också! Och bara för att så var 15.47 pendel försenad.
Great! Var hemma 16.30 (!) Brukar vanligtvis vara hemma lite innan 4.
Detta gjorde att jag nartuligtvis inte hann med allt de andra jag skulle göra.
Har endast handlat med mamma, halv pluggat lite och uppdaterat min iphone.
Nu ska jag bara slappa i soffan med mamma!
Ha det !
Tumblr_lrn9vd7vqw1qeuyelo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback