I natt shoppade jag med Chuck Bass, och han gav mig sitt visa kort!

Vaknade med frustration imorse. Det är andra natten i rad som jag drömde och Chuck Bass.
För er som inte vet vem detta är så är det en snygging i serien Gossip Girls.
I natt var det värre än förra natten. I natt var jag och shoppade med Chuck Bass och gissa vad..
Han gav mig sitt visa kort.
Ett kort fullt av pengar på och han sa att jag fick shoppa vilken klänning jag ville..
Var nästan arg när jag vaknade imorse och insåg att jag aldrig köpte någon klänning eller träffade Chuck.
Ska titta klart på boxen snart för det här är farligt beroende framkallande..
Tumblr_lswno6hcdq1qcqmz3o1_500_large
Tumblr_lsu8871ovx1qalh9bo1_500_large
Tumblr_lss4wun1qu1r1wbd0o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback