En bra start på en bra dag ?

Hade en jätte kväll med familjen igår. Vi tittade på två filmer och proppade i oss en massa godsaker.
Mitt knä börjar också rätta till sig och jag haltar inte alls lika mycket längre.
Jag tycker till och med att jag inte behöver några kryckor. Någon jag inte är riktigt överrens över med min mamma.
Men det går iallafall framåt!
Tänk vilket skillnad det är från dag till dag. Igår var dagen rent kaos! Har nog inte haft så mycket drama under en och samma dag som jag hade igår på flera år.
Men känns jäkligt gött att ha rensat luften lite. Antar att ni inte hade något som helst aning om vad jag snackar om. Tänker inte gå in på det mer men de var lite kompisproblem.. Men det har löst sig nu.
Nu ska jag hoppa in i duschen. Ska iväg om 1 timma och käka middag med mitt gamla fotbollslag på El corazon!
Åhh, jag älskar den resturangen så det ska bli underbart kul..
Tumblr_lpi2c8j1by1r15hijo1_500_large
Tumblr_lthjc55vit1r40y0ko1_500_large
image description

Kommentarer
elina säger:

snygga brudar!

älskar dig, otroligt mycket! <3

2011-10-23 | 17:04:26
Bloggadress: http://elinasstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback