50 sidor om dagen ?

Jag måste nog vara sämst på att planera ibland.
Efter lovet har svenska läraren bestämt att alla ska ha läst ut en bok.
De flesta hade redan börjat låna sina böcker förre veckan. Men jag tänkte att det inte direkt var någon bråska.
Så jag lånade den igår.
Fint, då har jag ungefär en vecka på mig att läsa ut den. Det kan ju inte vara så svårt..
Det var först när jag öppnade boken som jag insåg att den har ca 300 sidor. Det var också då som jag insåg att jag kommer att få läsa mellan 40-50 sidor varje dag!!
Hur fan kan jag ha planerat så kasst ?
Funderar nästan på att ta hela dagen och läsa typ 100 sidor så jag slipper läsa exakt varje dag..
Boken verkar inte ens vara värd att läsa. ..
Japp, där vet ni vad jag gör hela dagen.
Tummen upp för att min juridiktenta är klar
Tummen ner för att jag kommer sitta med näsan i en bok hela dagen.
(Fuska med att ladda ner filmen ?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback