Mot min dröm

Jag har länge haft som dröm att någon gång i mitt liv ge ut en bok.
Men alltid tyckt att jag inte är duktig nog för att göra det. Jag har tyckt att jag har allt för lite erfarenheter och är för ung.
De senaste dagarna har jag format en bok i mitt huvud. En början på en historia som jag verkligen inte kan släppa.
Så jag har börjat skriva ner den.
Tänkte att jag skulle publicera vissa delar så kan ni få ge lite feedback eller bara läsa om ni är nyfikna.
Har därför skaffat en ny kategori som heter "Mot min dröm" där allt material kommer ligga. 
Första smakprovet får ni idag.
Vill också säga det att det har hänt en del jobbiga grejer nu, så jag tar en liten blogg paus. Det som möjligtvis kommer upp är i den här kategorin eftersom ett är en sorts terapi för mig.
Och tusen tack för alla er som visats sitt stöd till mig och min familj, ALL KÄRLEK TILL ER.
Tumblr_lutvlsdgcl1r5ztpoo1_500_large
F4bbe8bd9bdfcbec579ce081276524f3_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback