Inredning är helt underbart

Sitter och kollar på lite byråer. Hittat en snygg på mio som jag verkligen gillar. Hade viljat ha den som garderob, men risken är att jag inte får plats med alla kläder.
Dessutom har jag ingenstans att hänga klänningar, kavajer och annat som behöver hängas.
Den är galet snygg i alla fall och hade verkligen passat in i min inredning.
Jag älskar inredning, tycker att det är så himla roligt.
Medans alla andra älskar affärer som Zara, är feel at home min favorit affär. Hela affären har verkligen en stil som jag gillar. STILRENT !
Brukar vara ganska lätt för mina vänner att identifiera min smak eftersom allt stilrent går hem.
Favorit temat är helt klart lexington.
När jag köper egen lägenhet kommer jag definitivt ha lexington som grund!
Content_fall11_1_large
002_113724890_large
Lex+snky_large
Img_2255_large
Älskar även köksöar:
Tycker det är helt underbart med väggord, älskar ju citat som ni vet. haha
Tips:
Väggtext i kategori Kärlek: Hela världen
Väggtext i kategori Kärlek: Faith Hope Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback