Detta är jag, I'm , moi och bara jag.

Måste erkänna att jag är lite förvånad och glad över att du är så intresserad över att veta mer om mig..
Känns riktigt bra att veta att jag inte la ner en timmas skrivande helt i onödan.
Okej, nu ska jag sluta babbla och istället berätta vem jag är..

Jag är den jag är.
Så skulle man väl kunna sammafatta det ja. Men för att ni ska få en liten klarare bild så kan jag berätta följande.
Jag heter Erica Dahlin. Föddes 1995. Jag bor med min mamma och pappa i en lägenhet som ligger i kungsbacka. För er som inte vet vart kungsbacka ligger så kan jag säga att de ligger lite utanför Göteborg.
Ni som inte vet var göteborg ligger, ni... Ja, ni borde fan skaffat ett atlas.

Skola
I somras (2011) gick jag ur grundskolan. Efter 10 år i samma skola med samma lärare och klasskamrater var det inte speciellt enkelt. Det var riktigt tungt. Just nu har jag precis börjat gymnasiumet. Jag går på donnergymnasiumet i Göteborg. Där ska jag läsa Ekonomi inriktning Juridik i 3 år. Därefter väntar studenten.
Jag har som målsättning att bli jurist. För de krävs skyhöga betyg, en jävla annama och tålamod. Men jag vet vad jag vill och jag tänker ge allt!



Bilder sedan jag slutade 9:an.

Fritid
På fritiden gör jag en hel del faktiskt. Jag spelar fotboll. Fotboll har jag hållt på med ganska länge (tror jag går på mitt 9:onde år)
Kan inte påstå att vi har vunnit speciellt många matcher, men våran laganda är dessto bättre!



Tennis är en annan sport jag spelar. Har inte spelat det speceillt länge dock. Nästa sommar blir det 3 år.
Men jag tycker det är en rolig sport att hålla igång med.

Att köra en vända på gymmet är också roligt. Men dock blir det bara när jag har tid och ork. Blir alltså inte speciellt ofta.. haha!

Vänner/Famlij
Detta är något jag verkligen prioriterar. Jag älskar min familj och mina vänner extremt mycket.
Det är också på den här punkten som jag alltid får dåligt samvete. Jag vill alltid räcka till överallt. Hinna träffa alla vännerna, umgås och visa hur mycket jag älskar dem. Självklart hinner jag inte med alltid. Tänk om man hade haft armar som en tusenfotning..
Tänker inte säga mer än så. Här har ni några bilder istället. ;)


En bild ifrån skidresan som alla 9:or gjorde.

Grillning. Elina, jag & Malin


Bild ifrån avslutningen i 9:an.
Ifrån vä: Mattias, jag, Sofia, Elin, Robert, Elina, Jonathan, Sebbe, Andreas & Alfred.


Jag & Elin


Elina & Jag


Jag, Elina, Elin & Jennifer


Sofia, Elin, Jag & Elina





Julia & Jennifer.
Två fantastiskt fina människor som jag glidit ifrån men som jag alltid kommer att älska.


Malin, Malin, Elin, Robert, Andreas, Elina, Sebbe, Mathias & Jag.

Vill bara lägga till 2 människor som inte är med på bilderna.
Det är Emma Söderqvist & Jonna Josefsson. Jag har inte missat er...

Är det någon som känner att ni fattas. Detta är bara en del av alla jag verkligen vill ha med.
Jag älskar er fortfarande även om ni inte är med just här..

puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback