Pressat på gymmet med "hon den dära"..


Har precis kommit hem efter att ha gymmat med Elina.
Vet inte riktigt vad som drabbat henne. Hon var så jävla hyper aktiv att inte ens jag hänge med ibland.
Men jag nickade snällt och lät henne babbla på.
Haha, nej. Det är sista stämde inte riktigt ;)

Jag skämde nartuligtvis ut mig som vanligt.
Vi gick upp för en trappa. Elina sa som vanligt något roligt och konstig. Så jag skrattade och sa:
-haha, nej du skojar ? Fan vad cp! hahaha!
Tittar ner för trappan och ser en cp skadad sitta i en rullstol medan en assistent tar på honom skona.
Hur smidig får man bli ? Jag är bara för tragisk. Men det var ju såklart lite roligt, så vi as garvade..
Sympati, here we come! :D

Nej, nu ska jag krypa ner i sängen. Men vi hörs imorgon, troligtvis efter att jag kommit hem ifrån skolan.
puss :)

Kommentarer
Malin säger:

hahaha sånt är bara sååå pinsamt!

2011-08-22 | 23:42:39
Bloggadress: http://malinkarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback