Godmorgon!

Gårdagen hos mattias var riktigt bra. Vi spelade poker och tittade även på film. Det blev filmen disturbia. Filmen var jätte bra, läbge sedan jag såg en sådan bra film faktiskt. Lite tragiskt bara att jag är så himla lätt rädd... Min puls gick extremt fort ett tag där. Haha! :) Vid 12 tiden bestämde jag och elina oss för att åka in till donken. Men eftersom ingen annan orkade så bangade vi i sista sekund. Gissa vilka vi ser gå på tåget när vi går därifrån ? Mattias, malin & jonathan såklart. De trodde att vi skulle åka in och hade beslutat att häbga på iallafall... Haha. Så vi fick vänta vif stationen tills de hade tagit tåget hem igen. Därefter drog vi alla hem. Var hemma lite efter halv 1. Var helt slut och slocknade i sängen med en gång... ;) Idag vaknade jag vid 10 och har hela morgonen hjälpt mamma att städa i lite garderober. Hittade en massa gamla mobiler som verkligen är ifrån stenåldern. Haha. Ska visa bild på det senase idag. :) Ska spela tennis senare idag och ikväll ska jag åka in till göteborg med mina föräldrar. Vi ska käka middag med en av pappas barndomsvänner och sedan kolla på göteborgskalaset. Men vi hörs senare. :) LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback