Gårdagens roligheter...

Hade jätte kul igår hemma hos Elina. Vi käkade fruktsallad, gjorde ansiktsmask, gick på promenad och spelade med andra ord. Dessutom hittade vi elinas gamla dansmatta. Haha, fy fan vad kul det var att dansa på den. Jag var helt klart sämst. Fast egentligen inte så konstigt när jag alltid som liten spelade med kontroll när alla andra hoppade runt på den där mattan. Latheten håller i sig, jaq föredrar fortfarande kontrollen... :) :D

Såg att Elina hade lagt ut lite roliga grejer som vi sa igår under spelet. Så du får en fet länk för att du orkade skriva upp allt.
Jag älskar er tjejer. :)


"Med andra ord livar alltid upp en kväll. Såhär gick det till igår...

Erica: Ett djur! Det har fyra ben!
Hon menade "Blodhund".

Sofia: En kille i en film, han har svart på sig. Jag tror han klär ut sig till en mus...
Fattade någon att hon menade "Batman" ?

Sofia: Man har det i behån..! Eller hahahahaha nej!
Tydligen så skulle hon beskriva ordet "bikupa".

Elin: Det ligger typ vid London!
Erica: Grönland!
Rätt svar skulle vara "Irland".

Erica: Bollar man har i ett förråd.
Elin: Pungkula!
Vad Erica menade var "kullager".

Elina: Ett namn som nörjar på första bokstaven i alfabetet.
Sofia: Anna, nej Eva!
Eva börjar ju verkligen på första bokstaven i alfabeter ? Rätt svar "Anton".

Elin: Jag tror det är här alla vampyrer kommer ifrån.
Erica: Blåkulla!?
Det skulle vara "Rumänien".

Elina (sjunger): Hon e grejen värdsta grymma tjejen...
I stället för att gissa så börjar Sofia sjunga med...
Sofia: Eller vänta, Jimmy Jansson!
Elina: Nej en fågel! Det heter din pappa i förnamn!
Sofia: Carl?
Elina: Nej det andra hahahah!
Denna lyckades vi inte ta, men alla fattar väl att jag menade Magnus Uggla? " ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback