Fixar dag!

Godmorgon godmorgon!

Trots att jag hade sovmorgon kunde jag inte sova länge än till 9. Men det var iallafall 2 timmar längre än vad jag brukar. Alltid något! ;)
Som ni säkert förstår sitter jag helt fast klistrad vid min nya dator. Den är verkligen hur snabb som helst! :)

Idag på min lekiga dag ska jag fixa en massa inför onsdag. För på onsdag ska jag åka iväg och campa med min nya klass. Vi ska sova i tält, laga mat och göra en massa mysiga grejer.
Ska faktiskt bli riktigt kul. Tror att det blir ett bra tillfälle att verkligen lära känna varandra. :)
Alltså måste jag ha dagen till att åka och handla lite saker..

Sedan ska jag se ifall jag kan få ta på Elina och se ifall vi ska träna ikväll...
Aja, vi hörs senare idag. :D

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback