En glädjande nyhet!

Idag hittade jag världens bästa sak!

Under lunchrasten hade Jag, Evelina & Beatrice varit ute på en lite promenad vid kajen. Vi gick där ett tag för att kolla om det fanns något mysigt ställe att fika på om det nu skulle bli aktuellt någon dag.
Vi kom fram till att de fanns både fikställen, godisaffär och pizza.. Hur najs är inte det ? ;)
Hur som helst, det var inte det som var den braiga saken. När vi skulle gå tillbaka tittar jag ner mot gatan igen. Gissa var jag ser..
Ett sushi ställe såklart! Fattar ni ? Ett sushi ställe. Jag som älskar sushi..
Får dra med mig Evelina och Beatrice dit någon gång :D
Va fan, en sådan möjlighet MÅSTE man utnyttja!

Nu ska jag iallafall äta lite. Dessvärre inte sushi, men pappas mat är riktigt bra det också!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback